Aika: Keskiviikko 30.9.2020 klo 9.30 - 10.00!
Tiesitkö, että ennusteiden mukaan 2,5 miljardia kuluttajaa käyttää mobiili-AR-ratkaisuja vuoteen 2023 mennessä? Entä sen, että AR-kokemuksessa viivytään yleensä yli minuutti* ja sitä jakaa 60% sen nähneistä**.
AR eli lisätty todellisuus linkittyy vahvasti ostamisen ja markkinoinnin tulevaisuuteen. Tuotepakkauksesta pitää tehdä mielenkiintoinen kaupan hyllyllä, koska vähittäistavarakauppa ei salli muunlaista mainostusta. Passiivisesta tuotepakkauksesta saa tehtyä AR:n avulla median, jonka kautta voi jakaa tietoa vaikka tuotteen alkuperästä tai pakkauksen kierrätyksestä. Voit jakaa ajankohtaisia reseptejä, käyttövinkkejä tai muuta elämyksellistä sisältöä kuten videoita, 3D-objekteja, hyperlinkkejä, interaktiivisia painikkeita tai kasvontunnistusfilttereitä. Lisätyn todellisuuden hyödyntämisessä on vain mielikuvitus rajana!
Webinaarissamme asiantuntijat keskustelevat konkreettisten esimerkkien kautta:
-
Miten AR voi tukea asiakkaasi ostopolkua ja käydä dialogia suoraan asiakkaidesi kanssa?
-
Mitä on connected packaging ja miten saan kuluttajan kiinnostumaan siitä?
-
Miten saan kuluttajan ottamaan kaupan hyllyltä juuri minun tuotteeni ja laittamaan sen ostoskoriin?
-
Miten etenen AR-idean kanssa?
Webinaarissa tuotepakkauksien eloon herättämisestä keskustelevat Telian AR-asiantuntija Janne Timonen ja AR-sisällöntuottajien ekosysteemin XR Nationin perustaja Teemu Ollilainen.
Tervetuloa oppimaan uutta maksuttomaan webinaariimme!
* Mindshare Futuresin Layered-raportti 2018. Toteutettu yhteistyössä Zapparin kanssa. Saatavilla: https://d2j4z507ms5wl7.cloudfront.net/zappar_mindshare-layered-report.pdf
** Augmented Reality Enters the Mainstream -raportti 2019. Julkaisijana SuperData, A Nielsen Company. Saatavilla: https://www.superdataresearch.com/reports/arandbrands2019