Webinaari: Tekoälyllä lisää tehoa asparatkaisuihin – miten saavutan paremman asiakaskokemuksen?
Aika: Ke 2.12 klo 9.30-10.00
Menestyvä yritys tarvitsee laadukkaiden tuotteiden ja palveluiden lisäksi myös hyvän asiakaskokemuksen. Onneksi tekoälyllä voidaan tehostaa asiakaspalvelua, jolta odotetaan koko ajan nopeampaa ja paremmin personoitua toimintaa.
Webinaarissamme asiantuntijat keskustelevat konkreettisten esimerkkien kautta muun muassa seuraavista aiheista:
-
Miten tekoäly kehittää nykyään asiakaspalvelua? Miten ennakoit asiakkaiden tarpeet.
-
Puheentunnistus 2.0: Miten puheentunnistuksen hyödyntäminen voi olla avain itsepalvelun kehittämiseen?
-
Asiakaskohtaamisen kokonaiskuva ja lisäarvopalvelut: Mitä kaikkia elementtejä toimiva asiakaskohtaaminen pitää sisällään?
Webinaarissa asiakaspalvelukokonaisuudesta, suomenkielisestä puheentunnistuksesta ja analytiikan hyödyntämisestä keskustelevat Telian asiakaskohtaamisen palveluiden asiantuntija Tomi Sairi sekä tekoälyasiantuntija Kia Tolppanen.
Tervetuloa oppimaan uutta maksuttomaan webinaariimme!