Webinaari: Luottamus on sähköisen asioinnin edellytys – miten hyödynnät luottamus- ja varmennepalveluita parhaiten?

Aika: Ke 12.5 klo 9.30-10.00

Kun yritys kohtaa asiakkaan verkossa, on erittäin tärkeää varmistua siitä, että
kumpikin osapuoli tietää asioivansa oikean tahon kanssa. Sama pätee myös maksuasioissa, joissa asiakkaan ja palveluntarjoajan välinen luottamus on ykkösprioriteetti.
 
Luottamuspalveluiden tarve lisääntyy jatkuvasti, kun asiointi ja työnteko siirtyvät
yhä enemmän verkkoon. Telian vahvan tunnistuksen välityspalvelussa kulki vuonna 2020 lähemmäs 100 miljoonaa vahvaa tunnistustapahtumaa, mikä osoittaa selvää kasvua. Lisäksi koronapandemian mukanaan tuomat rajoitukset ja suositukset ovat entisestään vauhdittaneet eri toimialojen digitaalista murrosta.
 
Webinaarissamme luottamus- ja varmennepalveluiden maailmaan paneutuvat digitaalisen maksamisen asiantuntija, MobilePayn vt. toimitusjohtaja Noona Puusniekka ja Telian myyntijohtaja Kari Lehtimäki, jolla on laaja-alaista kokemusta luottamuspalveluista liiketoiminnan tukijana. 
 
Webinaarissa keskustellaan konkreettisten esimerkkien kautta muun muassa seuraavista aiheista:  

  • Miten luottamuspalveluilla voidaan luoda uudenlaista liiketoimintaa?
  • Onko sähköinen asiointi oikeasti turvallista?
  • Miten hyvä asiakaskokemus liittyy luottamuspalveluihin?
  • Millainen on digitaalisen kaupankäynnin ja luottamuspalveluiden tulevaisuus?


Tervetuloa oppimaan uutta maksuttomaan webinaariimme!