Luottamus on sähköisen asioinnin edellytys

opas luottamus- ja varmennepalveluista

Kun yritys kohtaa asiakkaan verkossa, on erittäin tärkeää varmistua siitä, että kumpikin osapuoli tietää asioivansa oikean tahon kanssa.

Luottamuspalvelut tuottavat juuri tällaista kiistatonta tietoa: kuka, mitä, koska ja miten?

Oppaasta löydät vastaukset muun muassa näihin kysymyksiin:

  • Miten sinun yrityksesi voisi hyötyä vahvasta tunnistautumisesta, sähköisestä allekirjoittamisesta ja arkistoinnista?
  • Mikä on luottamuspalveluiden kokonaiskuva
  • Mitä kuuluu sähköisen asioinnin turvallisuuteen ja tulevaisuuteen?
Copyright Telia Company 2019
Tietosuoja ja -turva Käyttöehdot Evästeiden käyttö Toimitusehdot ja palvelukuvaukset
Seuraa meitä somessa